Wednesday, January 26, 2011

Kelas Kawen!!

Sem ni, aku meneruskan perjuangan kokurikulum dalam kelas lagi.. setelah menghadapi kelas pengucapan awam pada sem lepas, kelas "kekeluargaan Islam" diteruskn utk sem ini..

Most bnde yg kami akan belajar sem ni ialah mengenai kekeluargaan dlm Islam.. maka, ringkasan bg kelas kami ialah, 'kelas kawen'..

so, every rabu, akan ade kelas.. pukul 5-7.. ustaz yg ajar kitorg.. name?? -dirahsiakan-

ustaz tu actually RS kitorg.. dah lame aku curious pasal sekola lame ustaz.. so, tadi dgn berani n selambernye aku tanye ustaz...

aku: ustaz, dulu ustaz sekola mane??
ustaz: izzuddin shah
(skola laki kat perak uh..)
aku: owhhhh.... (kecewa sbb aku ingat ustaz dlu KISAS)
ustaz: kamu??KISAS??
(eyh,, mne ustaz taw aku kisas??)
aku: haah..
ustaz: sy dulu KISAS sekejap.. form 6. lepas tu fly ke Jordan..

*utk pengetahuan,, ustaz bljr kt Muktah..

smpai skrg aku tertnya-tanya cmne ustaz taw aku ex-KI.. mgkin dak KI ade 'bar code' kat muke (bak kate Ain).. utk tidak memanjangkn cerita,, lebih baik aku fikir bahawa ustaz hnye mnduga..
(ke ustaz ade 6th sense?? or mgkin ustaz da kaji pasal aku?? or mgkin .......)

2 comments:

amierul said...

Ustaz uh da syok kat ko..haha..alah dak tdg labuh cam uh mmg la ustaz expect kisas..haha..tapi nasib baik la tekaandye tepat sebab susah nak cr ex kisas tdg labuh skunk..hak3..:p

thepioneer said...

kalo ustz tu syok kat aq, comfirm x tolak!!! tp beliau dah kawen laa =(

yg peliknye,, asal KISAS gak yg di expect?? asal x skola agama lain ke...huhu