Wednesday, February 02, 2011

CuTiiii

Alhamdulillah, 2 hari ni mentari mula menunjukkan sinarnya setelah beberapa hari memencilkan diri.. Banjir di daerah ni pn dah makin surut..

Balik aritu, jiwaku sgt TENANG (disebabkan peperangan di zon TENANG).. Balik rumah, bergelora.. argghh,, ape khabar shbt2 ku di Mesir.. Risau, bimbang, worry, n so on la.. ya Allah, peliharalah mereka seperti mana Kau memelihara mereka sejak mereka kecil..

Seminggu percutian.. diri diuji.. yer, saat insan yg sorang tu terus berusaha utk ipod nano, aku terpaksa membantu adiknya membuat persiapan.. nasib baik hujan dah x sehebat haritu.. boleh lah kluar umah tanpa terlalu bimbang..

Prepare barang utk adik seakan-akan prepare barang tuk diri sndri.. Sume aku kena buat (xde la sume).. yang lawaknya, bila kat kedai, sume ok.. dah balik umah, nk tukar pulak.. aduss,,

Assignment agama masih belum terusik.. Lack of idea.. Tmbhn, assignment group..camne nk bincang.. Tutorial, masih terlupa utk print.. Nisa, cmne nk dpt 4.0 ni?? camne nk dpt ipod nano nih??

Td, pergi ke hospital. teman adik buat medical check up.. then, ke kedai buku.. tetiba brjumpa dgn ckgu bio adik aku.. "ni adik Rauf ke??".. alamak ckgu,, comel sgt ke sy ni..

cuba utk memanfaatkan cuti yg singkat ni.. siapkan keje,JGN tangguh!! tolong mak,, balik kampung jmpe atuk nenek, (pe lg ar)....

p/s: duk tapah mengidam nak makan keropok..Alhamdulillah, dah dapt.. ^__^

1 comment:

zyedz said...

haha. adik rauf ke? alala.. KECIKNYA. haha.

lain kali kalau dia nk tukar2 barang after dah balik rumah, ko diri atas kerusi, ko sekeh kepala dia. aku benarkan. wakakawawaka.

dulu masa korang nk masuk asrama, guwa yang tolong cari barang kan? haa, ni assignment satu je untuk ko. aku dulu ada 3. wakakawaka.

jap, masa aku masuk asrama dulu, barang2 semua cari sendiri, dah la gila punya pendek masa dapat surat dengan masa register. so kesimpulannya, ikhlaskanlah hatimu wahai kakak kecik!

(terima kasih kerana memudahkan saya untuk terus mengejar ipod nano!)