Monday, March 07, 2011

Layak, x layak..?

siapa aku untuk mengukur peribadi seseorang.. mmg x mampu.. semua tu kan rahsia Dia..
Nisa',
sila jgn timbulkan persoalan ni lagi..
aku taw, kalo aku makin fikir, aku makin down..
so, better aku ubah diri bukan men'down'kan diri lg..

dont worry sis,
Dia tahu apa yg terbaik utk aku..

************************************************

jd blog walker jap td.. tetibe terjmpe ayat;
Perkahwinan itu bukan seperti bola sepak. Sebelum dapat, dikejar-kejar. Sudah dapat, terus disepak sekuat hati sejauh mungkin. Sebaliknya perkahwinan itu biarlah seperti ragbi. Sebelum dapat, dikejar-kejar. Sudah dapat, dipeluk digenggam dan tidak dilepaskan sama sekali”

upsss, silap2... actually, nk tulis yg ni;
“Wahai Muaz, aku sangat cinta kepadamu. Maka selepas kau mengerjakan solat jangan sekali-kali kau lupa berdoa kepada Allah dengan doa ini: “Ya Allah, bantulah aku mengingati-Mu, bantulah aku mensyukuri nikmat-Mu dan bantulah aku untuk memperbaiki ibadah kepada-Mu.”

“Ya Allah ya Tuhanku, berilah aku taqwa, dan bersihkanlah diriku. Sesungguhnya Engkaulah sebaik-baik yang membersihkan. Engkaulah pelindungku dan pemimpinku.”

p/s: sanah helwah ain khairunnisa bt mohd zain.. ^__^

1 comment:

Anonymous ahahahahahaha said...

Ye kita memang tak layak, tetapi entah kenapa setiap manusia apabila berjumpa dengan seseorang mereka akan terus akan menilai seseorang berdasarkan perbuatan,percakapan, dan cara berpakaian mereka. This is the reason why i like being myself because people will never know my true self and what i am capable hahahahahaah (evil laugh)