Wednesday, March 09, 2011

keletihan yg teramat

x pernah rase cam ni sepanjang duduk kat tapah..
letak kepala, terus lena..
hari ni, letih sgt..blogger-emoticon.blogspot.com kerja byk, study lg nak catch uphttp://www.emocutez.com, pressure mningkathttp://www.emocutez.com..
cepat2 muhasabah diri..
nisa',
jgn stress, nnti ley kne diabetes...hahaha

break pg tadi, jmpe ustaz.. bincang pasal gerak kerja.. aku suggest smthg.. then, ustaz ckp;
"kita bkn UIA, bkn UM, xley nak paksa2 sgt.."
[aku tambah; bkn mcm kat kisas]..

baru tersedar.. yer, kita xley paksa2 sgt.. masih terikut-ikut dgn gerak kerja di BW dulu.. tarbiyah pemimpin terutamanya sgt diambil berat..
Dakwah fardiyah, Amal Islami n sewaktu dgnnya.. i'll try my best.. insyaAllah..
nisa', kne guna uslub yg sesuai..!!http://www.emocutez.com

break tgh hari pn, x sempat nk qailullah.. so, aku gi kelas awal dgn niat dpt rehat jap smbil siapkan kerja.. [tp kerja x siap2, pressure yg mningkat]..
balik kelas ptg, pas solat, terlena jap.. mmg sgt letih.. mate dah xley nak control..
mlm plak, ada meeting dari pkul 8-11 lbey..

kerja makin bertambah.. rasa x larat, tp bile fikir balik, aku volunteer apply kerja ni.. so, jgn nk bising..
Allah, bantulah aku agar aku lebih dekat dgn-Mu..

td ingat kan nak rest jap.. bile letak kepala, otak asyik fikir; "kerja byk x siap lg,, mlm ni x stdy lg,, ...."
terus bgn.. hilang ngantuk tp badan letih.. camne yer..?

Rabbi, berikanlah aku secebis kekuatan.. sesungguhnya aku menanti rehat di syurga..http://www.emocutez.com

3 comments:

Anonymous said...

inna maa'l u'sri yusraa...ari tu waktu program, akhi tu ckp waktu sesi bengkel, kerja kita ni xkn stop sampai kita mati..tpi yg bestnya, bila kita mati, akan ada orang yg smbung kerja kita..mak ak lak ckp, jgn nak malas2,,klu nak rehat, wat amal byk2,i.Allah, rehat dlm qubur nnti...

thepioneer said...

thanx...^__^ ayat glamour kat kisas; surah Muhammad ayat 7..

p/s: xnk share pasal 'sayonara jahiliyah' ke??

Anonymous said...

hahaha...rilek2...tgh nak pilih layout sume...malasnyelah..haha..n ak nak share gak talk ak ngan abg ipar ak...bset~~:D