Monday, March 21, 2011

aku suka hari ni..

Alhamdulillah, diberi peluang tuk hidup lagi hari ni... Hari ni aku nak keluar 1 statement, 'makin kita busy, makin kita pandai urus masa'..

Yer, pagi2 hari aku dh busy.. Mula dgn nengok video yg SGT best.. haha.. aku n azza gelak non-stop [tipu jer].. Lepas tu, aku edit balik paperwork aku [yg sepatutnya dah siap di edit weekend aritu lagi..].. Then, gi teman YDP gi pejabat kolej.. Mintak maklumat tuk program mlm ni..

Plan, lepas gi pejabat kolej, aku nak gi jumpa ustaz.. Nak bincang balik pasal paperwork [ustaz x nengok lagi paperwork aku!!].. Last2, TERsangkut kat pejabat kolej.. Kitorang kena wat surat.. YDP dh membebel sbb dpt kerja last minit..

Maka, mnjadi lah aku setiausaha x bertauliah.. S/u tgh ada kelas.. Xpasal2 insan yg mase form 5 ckgu cakap wat ayat x matang ni, membuat surat utk kolej, RS, etc..

Dah siap surat, gi print sume.. Pastu gi pas surat pulak.. Nengok2, ustaz xde kat bilik.. Gerak hati mengatakan ustaz ada di cafe.. [padahal aku dah usha ustaz td].. Disebabkan ustaz 'x sudi' membaca paperwork aku secara hardcopy, beliau meminta aku send another softcopy.. [softcopy yg sblm ni pn beliau x baca lg ='( ]

Lepas ni aku taw aku kena buat surat utk pinjam bilik mesy n etc utk perjmpaan JPK, seke n bloksss.. [walaupun sbnarnye bkn kerja aku.. xpe2, kita perlu saling mmbantu]

Apa yg aku nak ckp, aku telah menyiapkan kerja sekolah aku dgn jayanya.. Kalau aku x se'busy' ini, susah utk aku membuka buku [hyperbola jerk]..

So, aku lebih suka menjadi org 'busy' [atau mgkin 'buat2 busy'].. Sbb bila aku busy, aku rasa aku perlu urus masa aku dgn baik.. X bazir masa dgn perkara yg x berapa nak berfaedah.. ^___^


p/s:
- ade org balas post aku... haha [ zyedz n kaysha]
- aku plan nk call ummi hari ni.. tp ke'busy'an ini membuatkn aku terpaksa mnangguhkannya.. [haha.. padan muke, ade org mnanti jwpn]

1 comment:

Anonymous said...

kol laa cpt2...bkn ak susah pon..dia yg susah...n,ko jugak susah...ade benda penting dia nk sampaikan tu..mggu ni ko blek, so, bek ko ckp yg ko x dpt jumpa dia n minx bincang dlm fon je...x tau lah..