Tuesday, February 22, 2011

kisah aku n dia

hidup ni penuh dgn warna warni.. smtimes hepi, smtimes, sedey n smtimes, diuji.. mgkin bile hidup dlm keadaan stabil, kita akan rasa kuat.. hinggalah satu masa, bile kita diuji.. erghh, lemahnya rasa..

siapa pun kita, x lepas dari ujian.. kadang-kadang hmpir mngalah n putus asa.. mujur ada sisa2 keimanan menguatkan hati.. ditambah dgn nasihat dari insan yg menyayangi diri..

hari ni aku terasa sesuatu hingga aku mengeluarkn satu statement, 'makin aku jauhkan diri dari dia, makin Allah uji aku'.. terfikir jugak, smpai bile aku akan terus berlari?? knp aku x menghadapinya jer??

yg lepas, biarlah lepas..jgn ungkit kisah lalu.. smlm, tinggalkan knangan.. hadapi hari ini dgn tabah.. antara aku n dia.. wujud satu jurang yg xkan kmbali erat.. hati,, hanya Illahi yg mmpu mngubahnya.. telah berakhir episod kisah kita..

(asal ayat aku mcm org putus cinta nih..??)

Ya Allah, sesungguhnya aku x mampu lagi menanggung kisah ini sendiri.. bntulah aku ya Rabbi

10 comments:

Anonymous said...

ko x nak cite kt ak ke??
(SYADID2!!)=.=

Anonymous said...

x yah x yah cite...cite je kt kwn baik ko,ain...

:khy: said...

Anonymous : xnak!! (kalo aku cite kt ain,msti ko nk tnye dye kn..??)
=P

Anonymous said...

x..ak x tye die...sekurang2 nye ade org dgr prob ke slain Dia..:)

:khy: said...

Anonymous : owhh.. ^__^

Anonymous said...

sory jujur, tpi blog ko buruk oh...=.=

:khy: said...

Anonymous : jujur giler...haha..ape yg buruk??

Anonymous said...

hahaha..:D
ok je act..ak x suka sgt warne cerah..sakit mata...tpi dh ok dh kot...

:khy: said...

haha...peduli ape aq..mate ko,bkn mate aq (ayt kejam)

Anonymous said...

kejam ke?biase je..=.=