Wednesday, December 15, 2010

Result 1st Sem..



Setelah seminggu result keluar, baru aku berdaya untuk menceritakan kisahnya.. Mungkin tidak perlu sebenarnya,, hehe..

Untuk pertama kalinya dalam hidup aku cuak untuk menyaksikan keputusan peperiksaanku. SPM pun tak secuak ini.. Mungkin penangan universiti.. Tepat jam 9.00 pg, try tuk nengok result kat student portal tapi biasa la, traffic jam.. So, check kat emel je la..

Keputusannya: tidak perlulah dicoretkan disini.. mungkin kerana terlalu rendah..

Sejujurnya, macam2 perasaan dirasai cuma tidak dapat dijelaskan satu persatu..

Kecewa?? Mengapa perlu sedangkan aku telah melakukan yang terbaik untuk diriku (walaupun sempat main game n nengok cite korea).. Sedangkan aku telah pun redha dengan natijah yang bakal aku hadapi..



Bangga?? Perlu ke sedangkan DL pn x dapat.. Sedangkan ramai lagi tinggi dari aku..

Mungkin ini keputusan atas kesilapanku yg byk main dulu (mengaku pun).. Next sem, kena wat betul2... insyaAllah!!

1 comment:

Anonymous ahahahahaha said...

ahahahahahahahahahahha padan muka