Sunday, July 11, 2010

new life @ new world...

Alhamdulillah.. Seminggu keberadaan di kolej mawar, kampus shah alam. Seminggu orientasi (Minggu Destini Siswa), segalanya berjalan dgn baik. Berjumpa dgn akak yg memahami (org johor tu..=p)..

Lepas seminggu di Shah Alam, budaks Sains Aktuari dipindahkan ke Kampus Alamanda. Kampus bes sgt. Rumah gempak ar kalo nk dibandingkan ngan masa kat Shah Alam tu. Tapi, facility kurang. Ye ar, tmpat pn dh nk tutup..

Kitorg 1 rumah, kebetulan amek 1 kelas. CS1121C. 1st time dpt jadual, pelik gak ar sbb jadual x pack sgt. After bljr, aku ckp, 'patut la jadual x pack..after kelas kepala rase cam nk pecah..haha'....

Beberapa hari ni, rasa bad mood je. aku diberi satu amanah yg sgt2 berat. Seketeriat Biro Agama & Kerohanian. Mase dpt tanggungjawab tu, rase cam nk nanges. Ya Allah, mampukah aku memegang amanah yg sebegitu besar. Memegang tanggungjawab ke atas diri sndri pn masih x mampu, apatah lagi memegang amanah ke atas satu Kolej Alamanda ni..

Ya Allah, bantulah aku! Istiqamahkanlah hati aku di sini. Berikanlah aku kekuatan untuk Amar Makruf Nahi Mungkar di samping mengubah diri kpd yg lbih baik.

3 comments:

Anonymous said...

ahahaha kolej ko dekat je dengan kolej aku ahahah lebih kurang lah

khairun nisa said...

ko kat area mne??

Anonymous said...

kat area beranang (selatan selangor)guna googlemap lah tengok ahahahahahaah lebih kurang 33 km je jauhnya agaknya lah