Saturday, February 12, 2011

rinduuuuuuuuu

aritu, mak aku ade call.. tnye bile aku cuti.. ya Allah, siannya mak aku.. anak2 sume dah jauh.. tetibe rasa bersalah..

that day, aku rase down sikit.. sampai aku hampir2 mnyalahkan takdir.. knapa aku kena duduk tapah, jauh dari johor.. knape itu, knape ini.. Astaghfirullahal azim..

mujur sempat memuhasabah diri sblm terlajak..
Allah campak aku kat sini, ada hikmahnya.. Allah letak adik aku kat asrama, ada hikmahnya.. Allah biarkan adik beradik aku berada di serata muka bumi, jauh dari mak ayah, ada hikmahnya,..

start dari form 4, aku dah jarang duk umah.. ada kat umah juz bile cuti pnjang.. kadang2 smpai 2 bulan duk asrama, x blik2..

skrg, bile dah msuk U, makin susah.. nak2 bile duk kat tapah ni..

tapi, bile makin jauh dgn mak ayah, dgn adik beradik, baru aku rase excited tuk jmpe dorang.. dulu, aku n akak aku yg 3rd, mne pernah nk tunjukkan rase 'care'..tp skrg, kitorg lbey open..


p/s: - pagi td ayah aku call!! excited giler coz aku ayah aku jarang call. bese, mak aku je..^__^
- minggu ni aku asyik teringt bro aku jer...hmm



Tidak dapat kugambarkan
Rindu yang lahir dari hati ini
hanya yang mampu tuk kulafazkan
Aku Merinduimu

Terasa amat jauh diri ini
Kerna kau tiada disisi
Bergenang air mataku
bila terkenangkan wajahmu

Ayah ibu
Dari jauh kupohon restu
Doamu titian kejayaanku
Nasihat darimu kuingat selalu
Tersemat di kalbu

Oh Tuhan
Berkatilah ku dalam mencari ilmu
Dengan RedhaMu
Moga kujejaki tempat yang dituju

2 comments:

aisy humaira said...

oh..diam2 kata aku yerkk...
bila nk balik..?bln 3 nie de balik tk,ayuni..?huhu

thepioneer said...

aq ckp pe..??haha
xtaw ar.. xde cuti pnjg yg trdekat..huhu

(ayuni??sape tu??haha)