Wednesday, August 29, 2007

15 Ogos 2007!!!!!!!!

Tarikh yg tidak dapat ku lupakan.. Hari ini, aku akan memasak di sekolah. Maklumlah, mata pelajaran kh.. ERT pulak tu!! Oleh sebab yang demikian, aku telah menyediakan beberapa bahan untuk membuat kek sejak malam sebelumnya.. Dengan bersungguh-sungguh aku memanjat tangga.. Empat tingkat lak tu.. Fuhh!! Penat gak.. Sebelum memasuki bilik masakan, kami terpaksa melalui pemeriksaan oleh 'pegawai kastam'. Kami mesti mempunyai kuku yang pendek serta membawa tuala tangan,, Alamak!!! Aku terlupa untuk membawa tuala tangan!! Adios... Akibat kecuaianku itu, aku terpaksa duduk di luar bilik masakan.. Naseb bek ader member teman.. Disebabkan hanya aku yang mengetahui resepi masakan itu, kek yang group aku wat,,,, x menjadi... Ciannyer dye....

1 comment:

Anonymous said...

Laaa... tula pasal. Len kali bawak tuala tangan.

Mesti ko buat kek coklat tu kan??

ehehehe